0 - 0,00 
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

Pek Çok Soruyu Beraberinde Getiren,  Beklenmedik bir e-BisikletPatlaması

Mart Kovid-19 kısıtlamalarının getirilmesinden bu yana Los Angeles’ta motorlu yolculuklar %80 oranında düşerek bisiklet ve e-bisiklet seviyelerinde büyük bir artışa neden oldu.

2020, dünya ve e-bisikletler için de oldukça çalkantılı bir yıl oldu. 16 Mart, o zamanlar endüstrilerin çoğu için korkunç sonuçlar gibi görünen “dünyanın kapandığı hafta” olarak etiketlendi. Bununla birlikte, birçok ülkenin bisiklet dükkanlarını temel hizmet olarak ilan etmesi ve açık kalmasına izin verilmesi ve şehir yetkililerinin kısa bir süre sonra sosyal olarak uzak ulaşım ve kilitleme egzersizlerinin bir aracı olarak bisiklet sürmeyi teşvik etmek için bisiklet dostu önlemler almasıyla, işler değişmeye başladı. Dünyanın dört bir yanındaki toplumların sağlıklı kalmalarına ve korkunç ve trajik koşullarda faaliyetlerini sürdürmelerine yardımcı olan küçük ama hayati bir aracı temsil ediyorlardı.

Bisiklet ve e-bisiklet kullanımı birdenbire arttı ve dükkanlarda kıtlığa yol açarken, şehir sokakları kapandığında motor trafiğinden mahrum kaldı; örneğin, Mart kısıtlamalarının açıklanmasından bu yana Los Angeles’ta motorlu yolculuklar% 80 oranında düştü. Hava kalitesi, kalitede benzeri görülmemiş bir sıçrama gördü. Büyük şehirlerde Kovid-19 krizi büyük yatırımlar için bir teşvik oldu. Avrupa genelinde 1 milyar Euro’dan fazla harcanmış ve 1400 milden fazla bisiklet yolu oluşturulmuştur. 2020’de dünyanın dört bir yanından gelen önemli altyapı gelişmelerinden bazıları şunlardır:

  • Paris ve çevresindeki Ile-de-France, bazıları geçici olarak sınıflandırılan 400 milden fazla bisiklet yolu planlarıyla bisiklet projelerine 300 milyon € yatırdı – Eylül ayına kadar planlar kalıcı hale geldi ve Aralık ayında 140.000 arabanın kaldırılması için planlar harekete geçti . Şehirdeki park alanlarını bisiklet park yeri gibi daha yeşil alternatiflerle değiştirmek hedeflendi.
  • Milan, bisiklet merkezli Covid kurtarma planlarını açıklayan ilk şehirlerden biriydi.
  • İtalya, Milano bisiklet sürmeyi teşvik etmek için 115 milyon € açıkladı. Hükümet, insanları toplu taşıma araçlarından uzak tutmak amacıyla, vatandaşların yeni bir bisiklet veya e-scooter satın almak istemeleri halinde 500 € ‘ya kadar sübvansiyon sözü verdi.
  • Houston, Teksas, önümüzdeki on yıl boyunca her yıl 80 km’lik kaldırımları ve 40 km’lik yüksek konforlu bisiklet yollarını hedefleyen ulaşım için Hedef Sıfır planını yakın zamanda duyurdu. Sıfır, karayolu ölümlerini sıfıra indirme amacına atıfta bulunur (bu Bloomberg makalesinde bir uyarı notu olarak yansıtılmış  olsa da). Küçük ama dikkate değer bir başka 2020 altyapı başarısı, NYC’nin Jackson Heights’ın ağaçlarla kaplı güzel 34th Avenue’nun daha fazla sosyal mesafeye izin vermek, insanların biraz egzersiz yapmasına ve daha iyi bir akıl sağlığına sahip olmasına izin veren bir “açık sokak” olmasıydı. Artık açık sokak her gün sabah 8’den akşam 8’e kadar 1,3 mil koşmak için, çocukları, aileleri, sporcuları, yaşlıları ve onu alışverişe çıkarıp hayati görevleri yerine getirmesi gereken insanları göreceksiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Makalelerimiz