0 - 0,00 
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

E-bisiklet sistemi üreticisi Bafang, bayi doğrudan servis modelini başlattı ve daha yüksek düzeyde sürekli müşteri desteği sağlamak için servis ekibini genişletiyor. Eklenen hizmet ve satış sonrası destek, sektör içerisinden gelen yeni personelin çoğuyla, teknik ve ticari bilgi ve hizmet söz konusu olduğunda tüketici ve bayi beklentilerinin daha iyi anlaşılmasıyla büyüdü.

Sektörün çoğu gibi Bafang da 2020’de muazzam bir büyüme kaydetti ve hizmetlerini ve müşteri desteğini daha da iyi hale getirmek için bu kaynakları kullandıklarını görmek güzel.

Kaynak: https://electricbikeaction.com/bafang-upgrades-dealer-service/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Makalelerimiz